اجر سفال اهواز

اجر سفال اهواز

اجرسفال اهواز

آجر اهوازاجرسفال اهواز – 09134920406 و 09021187980 


مرکز پخش و فروش انواع آجر اهواز, اجرسفال اهواز, آجرتنی اهواز, آجر زبره اهواز, آجرتیغه سفال عایق فوم دار اهواز, آجرنما اهواز, آجر لفتون 10 سوراخ اهواز ( آجر ده سوراخه) یا همان آجر سوراخدار بسته بندی اهواز, آجرلفتون زبره پشت کار درجه2 و بلوک سقفی در اهواز و آجر تنی اهواز و آجر زبره اهواز, آجرلفتون پالتی, آجر5/5 نما, آجر 5/5 شرکتی, آجر 3گل, آجر ایتال بسنه بندی, آجر کف فرش و آجر قزاقی مستقیم و بدون واسطه از کارخانه آجرسفال و آجرنما.مژده به همه هموطنان عزیز در شهر اهواز از این پس میتوانید تنها به آسانی برقراری یک تماس تلفنی بهترین و ارزانترین آجر مورد نیاز پروژه های ساختمانی خود را مستقیما از مجتمع تولیدی-صنعتی آجر سفال اصفهان خریداری نموده و در سریعترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

راهنمای خرید آجر سفال در اهواز


چنانچه شما هموطن عزیز ساکن شهر اهواز تاکنون تجربه خرید اینترنتی آجر موردنیارتان را از مرکز فروش آجرسفال و آجرنما اهواز نداشته اید و برای اولین بار میباشد که در راستای صرفه جویی در وقت و هزینه خود تصمیم به خرید از این سامانه را گرفته اید , با ما همراه شده تا در ادامه خلاصه ایی از نحوه عملکرد و چگونگی خرید انواع آجرسفال اهواز و آجرنما اهواز و آجر لفتون سوراخدار اهواز و آجر لفتون 10 سوراخ اهواز( آجر ده سوراخه اهواز) یا همان آجر سوراخدار بسته بندی اهواز, اجرسفال عایق فومدار اهواز, تیغه دیواری 15*20 یونولیت دار اهواز, آجرلفتون زبره پشت کار درجه2 اهواز و بلوک سقفی در اهواز و آجر تنی اهواز و آجر زبره اهواز, آجرلفتون پالتی, آجر5/5 نما, آجر 5/5 شرکتی اهواز, آجر 3گل, آجر ایتال بسنه بندی, آجر کف فرش و آجر قزاقی … را از سامانه فروش اینترنتی آجرسفال و آجرنما اصفهان تا مرحله تحویل بار در محل موردنظر شما مشتری گرامی را به شرح ذیل خدمت شما توضیح دهیم :

⇓⇓⇓

1- در ابتدا با ورود به قسمت ویترین و فروشگاه آجر اهواز سامانه , با بررسی و مقایسه دقیق آجر مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.

چنانچه جهت انتخاب خود نیاز به اطلاعات جامع تر و کاملتری داشتید میتوانید با برقراری تماس با مشاوران فروش ما از طریق یکی از شماره های 09021187980 و یا 09134920406 راهنمائیهای لازم را دریافت نمایید تا در نهایت بهترین انتخاب را اجام دهید.

2-ثبت سفارش خرید اجر سفال اهواز

ارسال درخواست به بخش بازرگانی و فروش از طریق فرم ثبت اینترنتی سفارش
و یا با برقراری تماس با همکاران فروش آجر اهواز از طریق شماره های 09134920406 و 09021187980
توجه : نوشتن شرح درخواست در فرم سفارش و یا اعلام مشخصات آجر انتخابی به کارشناسان فروش الزامی است.

3-دریافت پیش فاکتور خرید آجر سفال جهت شهر اهواز

اقدام برای صدور و دریافت پیش فاکتور خرید آجر سفال در اسرع وقت ( از طریق واتساپ , فکس , ایمیل یا تلگرام)

4-تایید نهایی و تسویه مبلغ مندرج در پیش فاکتور خرید اجرسفال اهواز

تایید نهایی و مشخص کردن نحوه تسویه
پرداخت آنلاین با هریک از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب

5-هماهنگی با بخش فروش جهت بارگیری و حمل و در نهایت تحویل آجر خریداری شده در اهواز
 هماهنگی با بخش فروش مجتمع آجرسفال اصفهان برای بارگیری وحمل آجر به اهواز به همراه بارنامه و بیمه نامه رسمی و معتبر
تحویل بار آجر در محل پروژه شما در شهر اهواز.

قیمت روز آجر اهواز / آجرسفال تیغه دیواری اهواز / قیمت آجر تنی اهواز

به منظور دریافت اطلاعات جامع تر و همچنین جهت استعلام آخرین و قیمت روز آجرسفال اهواز, تیغه سفالی دیواری اهواز, انواع آجرنما اهواز, آجر سورخدار پالتی و فله ایی اهواز و همچنین انواع بلوک های سقفی سفالی اهواز در ابعاد و سایزهای متنوع در کیفیتهای مختلف درجه ۱ و درجه ۲ و قیمت آجر تنی اهواز و قیمت آجر زبره اهواز با واحد فروش سامانه از طریق شماره تلفنهای ۰۹۰۲۱۱۸۷۹۸۰ و یا ۰۹۱۳۴۹۲۰۴۰۶ تماس حاصل فرمایید.

اهواز 003

فروش اجر سفال اهواز

آجر اهواز

آجرسفال عایق فوم دار اهواز ؛ بهترین انتخاب آجر در اهواز


چنانچه شما هموطن عزیز ساکن شهر زیبای اهواز و یا یکی از شهرها و یا روستاهای اطراف آن میباشید و قصد اجرای پروژه ساختمانی دارید لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه شوید چرا که میخواهیم در این مطلب به بررسی و معرفی محصولی بپردازیم که از نظر اصولی و فنی و طبق نظرات دیگر مشتریان ما در شهر شما جهت دیوار چینی به خصوص در شهر گرمسیر اهواز میتواند بهترین انتخاب شما عزیزان باشد.

اجر سفال عایق اهواز و بلوک سقفی فومدار اهواز ؛ کلید صرفه جویی انرژیآجر سفال عایق فوم دار

آجر سفال فوم دار اهواز, آجر تیغه ایی عایق دار و بلوک سقفی فوم دار ؛محصول برتر مجتمع تولیدی-صنعتی آجرسفال اصفهان : اجرسفال تیغه ایی یونولیت دار یا فومدار درابعاد مختلف ومتنوع از قبیل: ۲۰*۲۰*۲۰ – ۲۰*۲۰*۱۵ – ۲۰*۲۰*۱۰ یا ۲۰*۱۰*۱۰ سانتیمتر;محصولی بهینه ومنحصربفرد اجر سفال عایق همانطوری که دریکی از مطالب با عنوان”چرا و چگونه دیوارها را عایق بندی کنیم ؟” مطرح شد,عایق بندی دیوارهای یک ساختمان به مقدارقابل ملاحظه ایی از اتلاف منابع انرژی ماجلوگیری مینماید, این محصول جهت جداکردن فضای داخلی ساختمان از فضای خارجی مورد استفاده قرار میگیرد.از دیگر مزایای استفاده از آجر سفال عایق یونولیت دار اهواز, وزن سبک آن می باشد که علاوه بر افزایش مقاومت دیوار با قیمت مناسب تری آن را می توانید خریداری کنید. این محصول همچنین در برابر دمای بالا مقاوم بوده و به نوعی می توان گفت در برابر آتش سوزی از خود مقاومت بالایی نشان خواهد داد. مقاومت این محصول در برابر دمای بالا به نحوی است که از آن می توان به عنوان عایق مناسب حرارتی یاد کرد. آجر سفال عایق اهواز علاوه بر کاربرد عایق حرارتی عایق صوتی نیز می باشد.
همانگونه که پیش تر عنوان کردیم این محصول با وزن کم در دسته بندی آجر های سبک قرار می گیرد. بر همین اساس حمل آن تا محل پروژه در اهواز نیز از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه خواهد بود و در نهایت در انتهای پروژه خواهید دید که هزینه های گزافی برای آن نشده است. آجر سفال به گونه ای مستحکم بوده و دارای قابلیت جذب بالای مصالح است که اتصال مستحکم و خوبی را ایجاد خواهد کرد. همچنین دارای پرت کمی بوده به نحوی که حتی معماران عزیز اهوازی از نمونه های خورد یا شکسته شده ی آن در برخی جا ها استفاده می کنند. جهت دریافت و نمایش اطلاعات بیشتر میتوانید کاتالوگ این محصول را در این بخش ملاحظه فرمایید…کاتالوگ آجر سفال تیغه ای فوم دار ۱۵سانتی درجه ۱

قیمت روز آجر اهواز / اجر سفال اهواز / تیغه دیواری اهواز

 

اجر سفال اهواز

به منظور دریافت اطلاعات جامع تر و همچنین جهت استعلام آخرین و به روزترین قیمت های انواع آجرسفال اهواز, تیغه سفالی دیواری اهواز, انواع آجرنما اهواز, آجر سورخدار پالتی و فله ایی اهواز و همچنین انواع بلوک های سقفی سفالی اهواز در ابعاد و سایزهای متنوع در کیفیتهای مختلف درجه ۱ و درجه ۲ و قیمت آجر تنی و اجر زبره لطفا با واحد فروش سامانه از طریق شماره تلفنهای ۰۹۰۲۱۱۸۷۹۸۰ و یا ۰۹۱۳۴۹۲۰۴۰۶ تماس حاصل فرمایید.

مطلبی مرتبط با این نوشته را اینجا بخوانید!  قیمت آجر - قیمت امروز آجرسفال کارخانه آجر اصفهان

درج نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.